Wednesday 3 October 2012

Super Junior M "2012 Asia Super Showcase in Malaysia

Yeahhh ~ Akhirnya sub group dari SM Entertainment iaitu 'SUPER JUNIOR-M" akan datang ke Malaysia pada bulan 12 ini. Tak sabar rasanya nak pergi. Saya tak pernah jumpa diaorang lagi seumur hidup saya. Saya harap tahun ni kalau ada peluang saya nak pergi showcase diaorang. Tak dapat jumpa semua ahli pun, dapat jumpa sub group pun jadilah. Daripada tak jumpa langsung kan ^_^

Dapat ar jumpa bias kesayangan saya iaitu "DONGHAE". Dah lama menunggu saat ini untuk berjumpa dengan bias saya. Kalau saya jumpa dia, mesti saya tak boleh cakap apa - apa kat situ. Tergagap - gagap kat depan dia nanti hahahaha.....Semoga dapat pergi dan jumpa diaorang kat showcase itu nanti.

 Super Junior M "2012 Asia Super Showcase in Malaysia 
  • Tarikh: 11 Disember 2012
  • Masa: 8 Malam
  • Tempat: Kenanga Wholesale City, Level 15 
Ada infomation baru lagi yang saya dengar. Dengar cerita group BTOB dengan EXO-M pun akan ikut juga dalam showcase itu nanti. Diaorang jadi artis jemputan saja. Tak pelah diaorang pun belum pernah datang Malaysia lagi kan. Lagi pun, mereka adalah group baru dalam dunia KPOP. Apa salahnya diaorang datng kan. Saya sokong mereka datang. Dua - dua group itu pun saya minat jugak. Tapi ELF semua jangan risau. Super Junior-M akan diutamakan dulu. Diaorang just jemputan je. Ini showcase untuk SuJu-M.

Ok ar sampai disini sajalah saya berhujah. Hehehehe....berhujah le sanagt kan ^_^ ~ Itu saja impian dan harapan saya. Harap - harap saya dapat pergi showcase itu nanti. Doa - doakanlah ye semua. INSYAALLAH AMINNNN !!!

~ SARANGHAEYO KPOP FOREVER, ALSO SUPER JUNIOR(my idol) TOO ~

No comments:

Post a Comment